Ljuvliga Lindvallen

Tråkigt nog är våran semester uppe i Sälen slut för denna gång.... Vi var ett gäng på 6 personer som åkte upp dit Sön - Tors. Det var verkligen en underbar semester och för första gången sedan jag började studera så hade jag inga skolböcker med mig upp utan var ledig ut till tåspetsarna.. Så skönt... Solen lyste och snön glittrade. Snögubben stod på toppen och såg ut över Lindvallen där vi snabbt for ner i backarna....
Tyvärr så hände det en olycka i backen och Maria som var med fick en fraktur i knät efter andra dagen.. Så nu hoppar hon så sött på kryckor och väntar på operation. Otur kan man sammanfatta det.... Vi saknade henne och hennes gubbe Anders de två sista dagarna.

     

Nu är det tillbaka till allvaret igen...Idag har jag suttit och planerat ihop alla kurser som jag ska gå i vår och skrivit ut ton med papper och liknande samt lånat böcker. Så nu är jag redo att ta tag i detta igen.

Kommentarer
Postat av: Kleye

Tackar för en mysigt vecka :) Kram

2009-03-27 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0