LÖRDAGSKVÄLL

Äntligen lördag och denna veckan är snart slut. Gud vilken vecka det har varit. Mycket i skolan med ett stort abete som var tidspressat plus att jag kom i kläm med en klasskompis eftersom vi ej tyckte lika om vissa saker. Sedan på jobbfronten har vi haft ny release på Bodypump där man ska hinna öva in nya låtar samtidigt som jag och kollegan Anna hade AFTERSKI-PUMP där det var helt ny koregrafi som skulle inövas...  Men som jag alltid säger så löser det sig..... Arbetet blev klart och redovisningen utförd....Afterskin är genomförd och mycket uppskattad hoppas vi och den nya releasen ligger och ruvar i huvudet och redo att visas upp....

Imorgon åker vi till SÄLEN....Och jag är vekligen förtjänt av lite semester efter den här struliga veckan. Vi ska åka sex personer till LINDVALLEN och bo i en mysig stuga sön-tors. Weeee vad kul det ska bli.
Kanske inte kommer blogga så grymt mycket i veckan men lovar att ta igen det......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh "tur"att de var ok heheh...tack för de m frisyren...störtskönt med kort, trivs bäst i de faktiskt... Åhh, sälen igen din gris! heheh Underbart ju .. sj kom man inte iväg en enda gång:P

2009-03-21 @ 23:52:27
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0