Söndagshandling

Idag har jag och min sambo varit och handlat mat till veckan som kommer...Det är skönt att ha kylen välfylld till veckans bravader... Det blev som vanligt lite tacos, tonfisk, bröd, mejeriprodukter....... osv.

Visst är det vuxenpoäng......

Sedan sprang vi en snabb sväng in i ngr butiker, Jag var tvungen att lämna tillbax en klänning som jag ej trivdes i, byte av e t-shirt som hade gått hål i och storleksbyte av ett par chinos till sambon....

 


Bilden är från www.maxitrallhattan.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vuxenpoäng till dej, hehe jag storhandlade på maxi i förrgår ensam..men tränar man BP blir man stark o orkar bära allt te bussen och hem;)

krya på dig nu, passet idag gick bra..hon körde varvat med äldre låtar..man blir lite trött på den där fergie remixen på benen asså:P hehe

Ses!

2009-03-01 @ 21:39:30
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0