Tisdag 10 Mars

Nu sitter jag i Varberg och väntar på att våran föreläsning ska börja. Tror vi ska ha handledning hela dagen för vårat arbete som vi jobbar med. Vi lär oss hur vi lägger upp en forskningsrapport. Tyvärr har vi väldigt kort om tid så vi får väl se hur mycket vi hinner lära oss....*skratt*
Efter lektionen ska jag stanna kvar i Varberg och sova över hos min klasskompis Maria. Vi jobbar i samma grupp med arbetet och ska sitta imorgon med, så istället för att jag åker upp till Trollhättan och tillbaka ner igen imorgon så är det bättre att jag sover över.......Kul att kunna umgås lite utanför skolan också.
Vi har planer att träna och kanske till och med dricka lite vin på kvällen...Visst låter det mysigt.

Hoppas ni har en bra dag framför er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0