Sammanfattning

Det var ngr dagar sedan jag skrev så ska försöka summera dessa. I tisdags var jag i Varberg och hade föreläsning, efter det så stannade jag kvar och sov över hos klasskompisen Maria. Vi hade en jättemysig kväll med träning på träningsanläggningen FRISKVÅGEN och god mat...
Friskvågens gym
http://www.friskvagen.se/ 

På onsdagen var det plugg hela dagen...Som jag berättat tidigare så lär vi oss att skriva en forskningsrapport... Detta satt vi med hela dagen.
  

Så igår kväll kom jag hem igen till kära Trollhättan, alltid skönt att komma hem fast man har haft en trevlig stund hos ngnannan... Kom hem med halv 6 tåget, då var det bara att snabbt åka hem och byta om för kl 7 var det dax för Bodypumppass...Fick hoppa in för tjejen som skulle ha det fick ingen barnpassning. Det var grymt kul och mycket skönt att ha passet igår efter en lång dag med studier... Fick t.om. positiv bedömning av en tjej som var deltagare som tyckte jag var mycket duktig där uppe...Sådant värmer otroligt mycket. Klart man vill vara den instruktören som alla längtar till att gå på. Jag kanske inte ska ha för höga krav på mig men detta är mitt mål som jag alltid måste jobba mot för att det ska bli så bra som möjligt.....Skulle jag vara en deltagare så vill jag ju att den instruktören jag kör mot ska försöka vara så bra som möjligt i alla lägen....
Så går ni på mitt pass ngngång får ni ge både ris och ros för man kan aldrig bli bättre om man  inte får höra sådana här saker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0