Vasaloppet...

   

Underbart att vakna på morgonen med Vasaloppet på Tvn och frukosten uppdukad.... Just denna dagen tar man det jättelugnt på morgonkvisten för vem vill missa detta spektakel..... Nästa år står jag där på startlinjen och ska ta mig igenom dessa 9mil..... Det är en skräckblandad förtjusning som jag blickar framåt till denna dag....
7Mars 2010 kommer Vasaloppet gå av stapeln, jag tror tyvärr inte att jag kommer köra just på denna dag utan kommer nog välja att satsa på ÖPPET SPÅR.... Eftersom jag aldrig har kört detta lopp så kommer jag ju få en så dålig startposition att det kommer ta för mycket av min tid innan man ens får starta.....


Bilder från www.vasaloppet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0