Weekend-outfit

   

Ja så här har jag sett ut onsdag till söndag förra veckan då vi var uppe i Sälen och åkte lite skidor. Tyvärr så ville inte solen titta fram...Men gud vad kul det är att åka skidor...Jag är en nybörjare kan man säga för när jag var 14-15år så började jag åka snowboard framtill förra året då jag testade på skidor och tyckte det var grymt kul. (åkte ju skidor innan min snowboarddebut men lärde väl mig aldrig tekniken)Så nu försöker jag så gott jag kan att lära mig använda carvingskidorna på rätt sätt...Jag är ju höjd och farträdd också så tror ni att det går bra...*skratt* Nåja tar mig ner hyfsat och jobbar på det..mer kan jag ej göra. Kul har jag i alla fall det är huvudsaken...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0