Ännu en kurs genomförd.

Bild: Ordning&Reda

Igår var det sista föreläsningen i Personalekonomi II så nu är den kursen avslutad. Jag väntar bara på svar om jag klarade hemtentan eller om man behöver kompletera. Det är helt underbart att kunna lägga den kursen bakom sig och fokusera på det sista i Marknadsföring II. Som jag har berättat tidigare så ha vi en tenta nästa vecka inom detta område och det är otroligt mycket att lära sig till dess. Dessutom står allt på Engelska vilket medför att det tar tredubbelt så lång tid att förstå. Men allt ska väl inte vara enkel utan det ska komma blod svett och tårar också. Jag blir glad för det lilla och fokuserar på att förstå kapitel för kapitel så man inte tappar engagemanget.

Min mor tog ut mig på en pausfika som verkligen var behövlig. Tack Mamma!!! Skönt att komma bort lite och få fundera på ngt annat än plugg. Vi gick ner till Coffehouse och tog var sin kaffe, jag passade på att äta en smörgås för fast man sitter still så behöver man otrligt mycket energi för att hjärnan ska orka med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0