Bodypump



Nu sitter jag här i soffan igen och har precis fått i mig kvällsmat. Bodypumppasset gick bra fast man känner att man har mycket i skolan för man är inte lika kreativ uppe på scenen som man brukar vara. Men det är även otroligt skönt att ha pass så här för då måste man släppa skolan en stund och bara fokusera på sitt jobb. I gengäld får man mycket energi tillbaka. På dagens pass var det 33 st deltagare som kämpa sig igenom passet. Tack för en trevlig kväll.

En tjej som var med och jobba hårt hittar ni här.. http://mollimonkan.se/  en mysig blogg som man blir glad av.....

Nu måste jag göra matlåda tills imorgon, då är det jobbdag på Swedbank

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tänkte precis säga att du visst gav allt på scen, man blir så peppad! Sj kämpade jag på fast en liten vila pga förkylning.. Ikväll blir det spinning tror ja. :P

Håller med om energin man får, trots att det är mycket iskolan just nu. Lycka till mad det sista innan "lovet". Hur långt har du kvar på din utb egentligen? kram

2009-05-27 @ 11:27:17
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0