BÖÖÖÖÖLLLLLLL....

Åh nu är det stora krokodiltårar som rinner ner från min kind. Sitter och kollar på Grey´s Anatomy....Vilket underbart program med otroligt bra karaktärer. I dagens program som är nr 100 i ordningen gifter sig Izzie och Alex.. Ni som har följt serien vet att Izzie är svårt cancersjuk och kommer förmodligen inte leva så länge till. Därför passar Alex på att fria till henne och man får följa med på deras bröllop. Det är inte många serier jag följer men den här försöker jag så gott det går.




Kommentarer
Postat av: Sara

Det är inte ofta jag gråter men nu gråter jag till varenda avsnitt av Grey Anatomy på den senaste säsongen..så sjukt bra är den serien!:)

2009-05-28 @ 13:09:59
URL: http://saaera.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Avsnittet va helt underbart!! Jag tror att hon dör snart, men det skulle va kul om hon kunde få besegra cancern! :)

2009-05-28 @ 14:13:43
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0