Hitta energi



Nu är det tungt, tungt och återigen tungt i pluggandet. Jag slits mellan att skita snart i det till att peppa mig själv att det ska gå bra. Nu har jag sovit en liten stund för ögonen gick i kors och kaffet börjar fyllas på i kaffebryggaren. Måste hitta energi till att fortsätta. Sitter oxå och lyssnar på Bodypump 70, den nya koregrafin som vi ska släppa nästa vecka i Vänersborg och veckan efter i Trollhättan.. Den här låter får man grym energi ifrån, vet ej hur många ggr jag hört den idag.. Men måste motivera mig på ngt sätt.....Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer bli grymt bra! Kmr på ditt tisdagspass, de vet du ;)

Kämpa på...har också slut tenta kommande vecka..gaah.Lyssna på mitt robyn klipp på bloggen de hjälper;) Kraam

2009-05-23 @ 16:17:40
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0