Min födelsedag

                                   
Idag är det min dag...Japp, det är min födelsedag. Så för 26 år sedan tittade jag ut till denna kära värld. Idag startade jag dagen med att äta frukost på Hotel Kung Oscar som är ett centralt Hotel här i Trollhättan. Det var min sambo och jag som myste på morgonkvisten. Sedan fortsatte dagen med fotbollsmatch där vi FÖRLORADE med pinsamma 10-0. Ja, det var väl inte den bästa presenten precis. Efter matchen åkte vi hem till mina svärföräldrar och åt grillad mat med en buffe av efterrätter...mums. I present har jag fått en shoppingresa med övernattning av min sambo...Vi får se vart vi åker, det får jag avgöra...weeee. Av mina svärföräldrar fick jag Filippa K muggar...så snygga. Mina föräldrar har jag ej kunnat träffa idag så ska träffa dem på onsdag och mysa....


 http://www.firsthotels.com/


Kommentarer
Postat av: familjen almkvist

GRATTIS i efterskott hoppas att d blir mkt shopping nu då massa kramar johanna, mikael, ludwig och axelia

2009-05-11 @ 07:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0