Onsdag och jobb väntar...



God morgon !

Idag ska jag få jobba lite på Swedbank. Det ska bli skönt att släppa skolan och göra ngt annat för på jobbet hinner man inte tänka på skolan som tur är. Jag jobbar en kort dag som menas med att jag slutar kl 16.00, annars brukar jag jobba till stängningsdax och då är man inte ifrån jobbet förrän vid 19.00.
Ikväll i det fotbollsträning och det ska jag försöka vara med på, det är min enda träningtid innan BUTLERS TRIATHLON. Man ska ju försöka vila så mycket som möjligt veckan innan en stor tävling så har valt att bara gå på fotbollsträningen ikväll och ta det lugnt resten.
Igår var jag på en sådan där båttur som går i Göta Kanal med jobbet och det var jättetrevligt. Visst skulle man velat att styrman pratade lite mer om gamla historier och så om vad som hände förr men annars var det ok. Det var en buffe som man åt och smaska på medans båten åkte runt....


Ha en trevlig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0