Plugglördag

Svensk logotyp för Högskolan Väst (blå med svart text)

Här sitter jag på högskolan Väst nästan alldeles ensam och skriver på en hemtenta. Det hör inte till vanligheten att jag sitter här på helgerna men nu har vi så mycket att göra att jag är tvungen. Fick precis norpat till mig en kaffe av ngr här utanför datasalen som hade med sig detta. Jättegulligt av dem, det räddar mig ngn timme till. Annars har jag laddat upp med vatten, frukt och godis. Så det är bara att köra, min sambo kör cross så han vill ju inte leka med mig ändå vilket är perfekt. Vi får hitta på ngt kul ikväll istället.
I morses körde jag Bodypump i Vänersborg men det var en liten skara idag. Tror det beror på det fina vädret men också av att det är klassbollen där olika klasser spelar mot varandra. Det drar både föräldrar men också bekanta till familjer, det är som ett familjejippo.... Tyckte det var jättekul själv när jag gick i grundskolan.

Hoppas ni njuter i alla fall av det fina vädret...Jag får göra det en annan dag. Så här ser det ut på skolan, på första bilden ser man ett samlingsrum och bakom det sitter jag i datasalen där det är glasväggar. Visst har vi en fin skola....

Interiör campus Trollhättan Campus Trollhättan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0