So so boring.....

Jag har ingen energi kvar och det känns som att jag inte har kommit ngnvart med plugget idag. Orkeslös, svårt att koncentrera mig, lat, ja det finns många ord som representerar mig just nu. Men jag ska snart ta ett break och gå ner och handla mellis till morgondagen som jag kan ha med på tentan sedan ska jag ta en sista kraftansträngning och läsa lite till. Jag känner att jag verkligen inte kan det så måste pina mig ngr timmar till. Jag får tänka på att imorgon börjar mitt sommarlov så där är ju min belöning. ( Även om jag ska jobba hela sommaren )

 Håll tummarna för mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

thanx it´s my livingroom!



Lycka till på tentan! heja heja!!

2009-05-28 @ 18:17:28
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: beckis

Lycka till imorron! Gött att ni kan göra den hemma vid=O)

2009-05-28 @ 19:58:34
URL: http://realdogsdontbark.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0