V. 22



SKOLA
Idag (Måndag) var vi i Varberg sista gången den här terminen. Vi hade redovisning om ett marknadsföringsarbete och det gick ok. Så nu har vi bara Marknadsföringstentan kvar sedan är det sommarlov....Tentan är på fredag så dessa dagar som är kvar kommer jag leva bara för plugg..

JOBB  Jobbar på Swedbank på Onsdag, ett skönt avbrott i tentaplugget

TRÄNING Kommer träna lugnt denna veckan eftersom jag körde Butlers Triathlon i helgen som var. Har BodyPump pass i Trollhättan på Tisdag och i Vänersborg på Lördag. Har jag även tur så är det fotbollmatch på Fredag mot Främmestad men vet ej om jag kommer bli kallad för kommer ej kunna träna denna veckan. Annars ska jag försöka vila upp min kropp.

ANNAT Min sambo är på jobbresa så kommer kunna fokusera på min tenta 24 timmar om dygnet fram till Fredag. Det är inte lätt att bo med mig när jag har tentavecka för förutom att jag försöker plugga så mycket som möjligt så är jag nog lite små irriterad pga att jag är stressad så. I helgen kan jag bli människa igen.
Jag måste även ringa till kåren på högskolan och kolla om jag har betalat kåravgiften denna terminen för måste ju ha gjort det om jag ska kunna skriva tenta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0