V.19

MÅNDAG Plugg, plugg, plugg och åter plugg. Sitter med marknadsföring 2 och läser allt på engelska. Det går sakta men säkert. Jag är verkligen en person som är dålig på läsa fackböcker på engelska. Vill ju slå upp varenda ord men så funkar det inte riktigt så det tar 100 år för mig att läsa en sida. Kommer även få ut en hemtenta från Personalekonomi 2 som vi har 2 veckor på oss att besvara så kommer börja med den nästa vecka.

TISDAG Åka ner till Varberg och där har vi ett Case som vi ska jjobba med undr dagen inom marknadsföring. Kommer bli en lång o härlig dag. Sedan är det raka vägen hem till Trollhättan då jag har Bodypumppass kl 17.45 och efteråt om jag hinner ska jag ut o träna lite fotboll.

ONSDAG Åka ner till Varberg och ha föreläsning plus att vi ska jobba med ett arbete som vi har inom marknadsföring. Vi har många olika delar i denna kurs som ni kanske märker.

TORSDAG Jobba på Swedbank hela dagen och sedan är det Vårruset i Vänersborg som vi tjejer på Swedbank ska vara med.

FREDAG Ledig men blir plugg hemma. Eftersom det tar så lång tid för mig att läsa på engelska så måste jag ta varenda ledig dag för nu börjar dagarna rinna ut. Vi ska ha vårfest på Sportlife på kvällen och jag tror att jag ska komma.

LÖRDAG  Bodypump kl 9.30 sedan ska jag väl göra ngt kul med min sambo. Passa på att ses på helgerna för veckodagarna är vi oftast så fullbokade.

SÖNDAG Matchdag mot Vargön i fotboll. Vi får se om jag blir kallad eller ej. Sedan är det min Födelsedag....Fyller 26 år

 Hipp Hipp Hurra för mig.......

Kommentarer
Postat av: MarieJane

ja de är de verkligen. tack!

2009-05-04 @ 13:38:24
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Jen

Sööt blogg du har :)

Ha en bra daag!

2009-05-04 @ 13:57:39
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: SOFIA

TACK!!!.. och grattis i förskott!!... Ser att du är från min gamla hemstad.. men det kanske du redan visste:))?.... Hoppas du får en bra dag!

2009-05-04 @ 14:24:45
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0