Jag blir snart galen...

...av att plugga. Sitter här med olika kunskapstester inom aktieområdet där man ska klara av minst 90% av frågorna för att få godkänt i kursen. Men varje gång jag försöker hamnar jag strax under den godkända nivån vilket irriterar mig. Jag har till och med försökt med uteslutningsmetoden men ändå klarar jag det inte. Mitt resultat stannar på 80% och 85%.....
Ok, det är ett stort område och jag var helt grön i ämnet aktier när kursen började så egentlgien är det väl inte så konstigt att jag inte kan allt än men ändå. Blir frustrerad när jag inte ens kan utläsa ngt svar i boken då vissa frågor är troligvis kuggfrågor. Jag hoppas det lossnar mer och mer för en vacker dag vill jag ju kunna detta.

Nu ska min vackra hjärna få vila så blir det nya friska tag imorgon
Håll tummarna för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0