JAG KLARADE TENTAN...

Jo, men ibland är man ju bara så där grym fast man inte tror det själv. Klockan 9.00 började min resa med Aktie-tentan och klockan 13.00 lämnade jag in den. I hela 4 timmar satt jag och knepa och knåpa vilket gav resultat. Det bästa av allt var att vi fick veta resultatet med en gång. UNDEBART!!!

Nu ska jag njuta av detta hela kvällen för imorgon är det åter igen dax för aktieplugg i form av kunskapstest som ska vara klara innan kursens slut som är på måndag.
Ikväll ska jag ner till Göteborg och besöka Martina som bor där. Ska bli superkul...

Ha en trevlig lördagskväll!!


Kommentarer
Postat av: johanna och mikael

grattis vad roligt att det gick bra

2009-11-14 @ 16:24:57
Postat av: Kent Almkvist

Grattis till ett bra resultat.



Vi får kolla lite av dina kunskaper nästa gång vi träffas. Tex p/e tal och annat.

Du kan ju också kolla när det är dags att sälja Swedbansaktierna.

2009-11-14 @ 22:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0