Lördag 28 Nov

Äntligen Helg !!
Denna dag är fullspeckad från morgon till kväll. Dagen startade med Bodypump kl 9.30 i Vänersborg. Det är så skönt att starta sin helg med träning för det får en att må så bra. Jag åkte sedan vidare till shoppingcentret som ligger strax utanför Trollhättan där jag shoppade en present till min undebara Mormor som fylller 90 år. Just nu är jag hemma och mellanlandar för snart ska iväg på stort kalas för mormor. Tänk att hon har levt ett liv i 90 år, så gammal vill jag oxå bli.
Senare ikväll ska vi vidare på 30-års kalas med tema Rockabilly/50-/60-tals stil. Och jag lovar att fota mycket. Vi kommer vara så snygga.

Glöm inte av att tända din adventsljusstake imorgon..

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0