Mån 16 Nov

Vilket tråkigt väder... Det är bara grått, grått, grått och grått. Tur att jag är en sådan rolig person då som livar upp stämningen...*skratt*
Nä, men det ligger ngt i det jag säger. Jag menar inte att jag är en superkul person men när vi har bara grått runt omkring oss så måste vi själva liva upp det. Egentligen skulle man ju vilja ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet men det kan vi oftast inte göra. Så idag fick jag lura mig själv kan man säga..... ( lättlurad som jag är )
Varje dag brukar jag göra "att göra-listor" för att få pli på mig men det biter inte alltid på min lat- och trötthet. Men nu har jag kommit på en bättre utmaning. Jag kommer göra tvärtom... Jo, detta menas med att jag kommer skriva upp saker när jag har gjort dem och ju längre lista jag gjort desto bättre mår jag. För visst skulle det kännas dumt att avsluta sin dag med ett tomt papper.
Så idag har det faktiskt blivit en lång lista och dagen är inte slut ännu.......

Vad är dina trix för att du ska lura dig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0