Onsdag 11 Nov

Morning everyone!!
Denna dag erbjuder tentaplugg och styrketräning. Det låter tyvärr inte som världens roligaste dag men alla dagar kan ju inte vara tipp topp. På lördag har jag tenta och då vill jag kunna så mycket som möjligt för att klara den utmaningen. Så idag gäller det att jag har riktigt bra läsarögon och en hjärna som snappar upp allt...*skratt*

Igår var jag och styrketränade och det gick riktigt bra. Det var många år sedan som jag stod regelbundet och pumpade på gym så lite vilsen var jag när jag skulle välja maskiner och vilka lösa vikter som var bäst för mig. Men som sagt så gick det bra och idag är det dax för mage och rygg.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0