Torsdag 26 Nov

God kväll!!
Vilken dag jag har varit med om, eller morgon ska jag väl säga. Jag hade planerat att ta tidiga bussen till jobbet eftersom jag tycker det kan vara ganska skönt att komma bland de första till banken och bara få gå igenom tidrapporter och sånt man aldrig annars hinner. När jag väl satt på bussen kom jag på att jag hade glömt mitt inloggningskort som jag måste ha för att komma in i systemet hemma på köksbordet. J**LAR.... Så jag fick snällt gå av i Vänersborg och vänta på nästa buss hem till Trollhättan igen för att sedan åka tillbaka. Det tog mig 1,5 timme att komma till jobbet ( annars 29 min )

Förrutom detta var dagen mysig.


Ps. Såååå tråkigt att åka buss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0