V.46 börjas det

Om en vecka börjar min förträning till Vasaloppet. Då är det 110 dagar kvar till 4:e och sista etappen på min klassiker. Jag kan egentligen inte fatta att jag tagit mig igenom de tre andra etapperna. Min förträning har varit si sådär på dessa etapper men med viljan kommer man långt.....Nu är det bara en grej kvar sedan har jag tagit mig igenom en av mina stora drömmar. 
Till denna etapp ska jag vara bra förberedd. Men hur ska man då träna till denna stora utmaning för snö finns det ju kanppt i denna del av landet. Jag har lagt upp det så att jag ska ut och springa, gå med stavar, styrketräna och kanske låna ngr rullskidor om det finns möjlighet.


Man klarar allt bara man vill.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0