Fredag 16 Okt

Godmorgon!
Äntligen fredag...Tjihhoooo. Ikväll ska vi ut och äta vilket jag ÄLSKAR. Det är lyx att få njuta av god mat med vänner omkring sig. Men nu är det morgon och idag ska jag vara redig i pluggvärlden. Jag har en insändningsuppgift som ska vara inne på söndag som jag tänkte göra klart. Jag brukar göra allt i sista sekund så nu är det på tiden att jag bryter den vanan. Det är mycket inom mina 2 kurser som jag läser att jag måste börja bocka av någonstans. Därför väljer jag att göra klart den uppgften idag så kan jag plugga annat på helgen.
Men det blir inte bara plugg för snart ska jag ta en fika med min klasskompis Anna som jag inte har sett på ett bra tag. Vi har ju valbar termin vilket menas att man får välja vilken kurs man vill och vi har inte valt samma kurser...
Ta hand om er och njut av att man har det faktiskt väldigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0