Loppmarknad nästa

Nu har jag äntligen fått tummen ur och bokat ett bord till mig och min mamma på en loppmarknad. VI har så mycket saker som vi behöver bli av med att det var på tiden att detta blev av. Datumet är Lördagen den 5 Dec och bokningen blev i Göteborg då det finns mer intressanta kunder där än i lilla Trollhättan. Vi har faktiskt aldrig gjort detta förrut så det ska bli superkul. Tänk vad mycket saker man har men inte använder. Jag och min sambo bor i en två på dryga 50kvm så det är inte mycket att spela på. Dessutom älskar jag att shoppa vilket gör att ekvationen inte går ihop. Resultatet blir då LOPPMARKNAD.....
Jag har aldrig varit på detta stället så hoppas det blir bra. Vi ska ha det finaste bordet....
Bild lånad från deras hemsida.
http://www.kommersenloppmarknad.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med loppis! Skorna är köpa på din sko i oden :P 650 kr, men fick 10% rabatt av den summan.. då de hade nått erbjudande om man skaffade club kort..

2009-10-12 @ 19:16:16
URL: http://monkans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0