Lördag 24 okt

Äntligen Lördag!!
Frukosten är avklarad och just nu sitter jag med en stor kopp kaffe och njuter av ledigheten. Tyvärr så måste jag snart sätta mig med lite skolarbete fast det är helg. Dagarna har bara 24 timmar och dom är fullbokade så jag får ibland ta till helgerna för att hinna. Men ikväll tar jag igen det för då är det storparty....TJIHOOOOO. VI ska på inflyttningsfest hos A&Z och det kommer bli superkul. ( A har egentligen bott där i 3 år utan ngn fest vilket jag har tjatat om i dessa år, men när en kvinnlig själ flyttar in så händer det saker, tack Z )

Glöm inte av att kramas extra mycket idag för tänk vad glada alla blir av en kram!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0