Måndag 19 Okt

V.43
Godmorgon!!
Det är ngt speciellt med måndagar. Antingen så så hatar man dom eller så tycker man att dom är OK. För min del är det en ny chans till att ta tag i alla dessa saker man måste göra. Även om jag sitter hemma och pluggar så måste jag ju gå upp tidigt för att hinna med allt som jag har på programmet. Det positiva är att jag har mer frihet än när man sitter på jobbet. Jag kan gå och koka kaffe när jag vill eller ta en promenad i det fina vädret men resultatet måste ju bli samma. Jag kan inte bara strunta i att plugga en dag utan att sota för det.
Ha en trevlig Måndag och tänk ut något kul som just du ska göra denna veckan, det hjälper dig igenom dom mindre trevliga sakerna som man måste göra men som man egentligen inte vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0