Omotiverad och trött

Nu har jag kört fast i plugget... Jag har 2 olika arbeten som ska vara på ca 15-20 sidor och 2 andra inlämningsuppgifter som är tio frågor var med svar som ska vara 1 sida/per svar. Det gör mig lite irriterad att istället för att skriva svaret så ska man svamla på för att det ska se bra ut.
Jag är bättre på att ta reda på korrekta svar men när det gäller att man ska svamla om dittan och dattan så tappar jag motivationen. Egentligen är jag inte pluggtjej utan praktiker rakt igenom men har klarat 2 år på Högskola så nu är det bara ett år kvar. Som det känns nu så kommer jag inte klara dessa 2 kurser som jag läser parallellt men vet att jag gör det på ett eller annat sätt. Man är otroligt kreativ när man sitter i skiten......Hoppas min motivation har kommit tillbax imorgon.
Längtar tills att få börja jobba.....

Kommentarer
Postat av: Zandra

Come on Sara! You can do it! =)

2009-10-20 @ 06:26:22
URL: http://www.metrobloggen.se/strompansspace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0