Pysseltips


Ser ni vilka fina burkar jag har gjort. Dessutom är det hemmalagad äpplemos i vilket gör det ännu bättre. Jag fick ett ryck häromdagen och ville testa på hur det var att laga äpplemos och resultatet ser ni ju här... Det var superenkelt!!! För att få en fin presentburk använde jag mig av en tygbit över locket och hemmaskriven etikett vilket gör att sylten ser ännu godare ut...
För någon vecka sedan fick jag en stor påse fylld med äpplen av min svärmor och min mor har alltid sagt att man inte ska slänga mat så det fick bli sylt. Så nu kan vi snacka om vuxenpoäng....Jag är otroligt stolt över mig själv.
Perfekt gå bort present!!!
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0