Söndag 11 Okt

Godmogon!!
Håret står åt alla håll och ögonen är så små att man knappt ser ut. Så här ser jag ut på Söndagar..... *skratt*
Det bästa är att man får ser ut så här hela dagen om man vill för jag är ju ledig. Igår var vi en snabb visit i kära Norge. Min sambos mormor fyllde 90 år och det firade vi med stormiddag på en restaurang i Oslo. Jättetrevligt !! Inte alla som har en mormor som är 90 år och önskar sig en laptop i födelsedagspresent. Coolt eller hur.... Nu kan vi maila henne när som helst. Ja, vem vet hon kanske till och med vill ha facebook... =)
Tyvärr var vi tvugna att bege oss hem på natten då min kära hälft ska jobba idag men vi kommer nog upp dit snart igen. Bilder på min outfit kommer........
Idag är vi bjudna på frukost hos våra vänner - LYX. Vi har börjat med Söndagsaktivitet var tredje söndag där var och en av våra vänner får engagera sig och ta hand om var sin söndag. Det kan vara allt ifrån frukost till bunch eller mys på kvällen. Det viktiga är att vi träffas och umgås. Så idag är det uppdukat frukost på andra sidan gatan ( bor granne med paret som har ansvaret denna gång ).
Ha en trevlig Söndag

Kommentarer
Postat av: Beckis

Hej. Nej, det snöar inte i e vbg utan i Boden. Bor där nu. Lundsbrunn e kass!! ALLT är dåligt. Rummen, spa, service osv.

2009-10-11 @ 18:31:20
Postat av: monkan

Mysigt:)

2009-10-11 @ 22:18:43
URL: http://monkans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0