Tisdag 20 Okt

Tjing i stugorna!!
Jag tror min mamma hörde sin omotiverade dotters bön igår för idag fick jag ett brev på posten som hon hade postat. I brevet var det dessutom snygga bakformar som livar upp livet... TACK MAMMA!!!
Jag hoppas den här dagen blir bättre och att mina studier tar fart snart för har knappt ngn tid kvar.
SOm alla andra tisdagar har jag varit iväg och haft Bodypumppass...Tror ej man kan starta sin dag bättre. Så är du ledig ngn tisdag framöver, bor runt om Trollhättan och är sugen på att träna så hör av dig....



Lucky Tuesday.....


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja visst är dem duktiga :)

2009-10-20 @ 15:11:10
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: Ulrika Jessika

När får vi kakor ??!!

2009-10-20 @ 16:26:20
Postat av: saratilda

Ok får väl baka ngt till jobbet ngn dag / Saratilda

2009-10-21 @ 07:53:11
URL: http://www.saratilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0