Torsdag 1 Okt

Goddagens!!
Hösten är kommen... Nu mina kära vänner är det inte långt kvar til jul. Jodå ngr månader kvar men det går fort. Tyckte nyss att det var vår och vi längtade till sommaren med alla underbara tillbehör men vart tog den vägen? Svar: det gick fort....Så sikta framåt, vi har en underbar tid framför oss då man myser med nära och kära framför brasor och levande ljus. I LOVE IT....
Idag har jag spenderat nästan 12 timmar på jobbet vilket resulterar i att man är otroligt trött när man väl kommer hem. Jag ser nästan i kors....Så fram med täckte och kudde och gotta ner mig i soffan för det är jag värd.
Igår rensade jag ur min garderob och lade undan alla sommarkläder som fyllde halva ytan så nu är den välplanerad och struktruerad. Men frågan är hur länge.....brukar ligga kläder högt och lågt efter tornadon Sara varit där. Ja, det kan se så ut när man ska hitta en snygg outfit till jobb alt. skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0