Bland superhjältar och sportfånar

För ngn vecka sedan var jag på ett födelsedaxkalas där temat var Superhjältar/Sportfånar. Men eftersom min kamera inte mår så bra så försvinner kort ibland och kommer tillbaka efter ngr dagar. Så var det med dessa kort därför har jag inte kunnat visa hur snygg jag var på denna fest.
Jag och mina kompisar valde att vara ett fotbollslag av karaktär old days. Så vi letade upp ett gammalt matchställ som egentligen var lite för litet och matchade oss med snygga accessoarer. Med i gänget hade vi även fått med en domare vars rygg var nerklottrad...På festen fanns det allt ifrån Björn borg till Bamse och Tingeling. Under kvällen fick jag låna en fin mustach som jag passade i ( Hello Russia )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0