Måndag och redo för nya utmaningar

Godmorgon !!!
Sitter och myser i sängen med datorn i knät och en kopp te i handen. Kan man vakna bättre?
Äntligen har vi internet igen vilket är underbart. Så nu kan jag blogga igen när jag vill vilket är meningen med en blogg....
Igår var det tema Träning hela dagen. Det började med fotbollsmatch där vi vann med 8-2. Vilken match, det blåste storm så i första halvlek hade vi motvind vilket var så frustrerande. Bollen ville inte åt samma håll som vi så i halvlek stod det 2-2 mot bottenlaget. Men sedan ordnade vi upp det och avslutade med en seger.... Jag fick utmaningen att spela först som central mittfältare sedan gå ner till mittenback medans jag annars alltid brukar spela på en ytterkant. Det var en upplevelse och det gick ju ok eftersom vi vann.... Men trivs bättre på kanten.
Efter matchen var det raka vägen hem och fylla på med energi för inom ngr timmar var det dax igen för träning nr 2. Jag skulle köra BODYPUMPpass. Där gick det också jättebra, med en nästan full sal och träningsglada människor kunde det ju inte gå fel. Tyvärr kunde jag inte få på mig ngr skor efter matchen pga skoskav från fotbollsskorna så det blev barfota hela vägen igenom passet. Alla sätt är bra......
Vad händer idag då? Jo, vila.... Jag ska även äta, äta och åter äta. När man gör sådana långa träningsdagar så är det viktigt att reparera sin kropp och ge den mycket energi. Om två veckor är Lidingöloppet och då gäller det att vara frisk och känna mycket energi i kroppen vilket jag får om jag tar hand om den nu...
Dessutom ska jag hinna med att plugga idag. Det är mycket inom den världen och nästa vecka är det många småsaker som ska vara klara så ju mer jag kan bocka av idag desto bättre.

Nä, superfukosten väntar.....mums

.

Kommentarer
Postat av: karola

sv.ja, ljus staken är så fin...



Jag är sugen på att börja träna igen snart också, bara förkylningen ger sej....

2009-09-14 @ 09:52:09
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0