Min kompis och jag

Senaste telefonsamtalet :
Min mamma Ulla passar mitt kusinbarn Ludde. Ludde snart 3, slår en signal till mig eftersom jag ska dit och leka med honom i eftermiddag. Så här lät detta:

Ludde: Hej, det är jaaa.. ( skön presentation )
Jag: Hej ludde, vad gör du
Ludde: ( Tyst en stund) Radio spelar..
Jag: Jaha ( Försöker låta intresserande) , är du hos Ulla nu?
Ludde: jaaa
-I bakrunden hör man min mamma säga : Berätta vem som hämta dig på dagis?
-Ludde svarar min mamma: Men, vem var det då????
-Mamma svarar förvånande: Men det var ju jag..
Ludde: Ulla hämta mig dagis
Jag: Ok. Jag kommer ju snart, vad ska vi leka?
Ludde: Spela fotboll !!!

Sedan får man även höra av honom att jag måste plugga innan jag kommer, ja tur att man har en liten kille som håller pli på mig och min läxor....*skratt*




Kommentarer
Postat av: johanna

han blir ju snart 4 Sara lite koll får du ju ha ;)

2009-09-22 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0