Träning & njutardag

Godmorgon Tisdag!!

Sitter här i myskläder och njuter av en kopp te medans jag morgonbloggar. Det är en underbar känsla att få börja dagen på detta sätt. Klockan är nu strax efter 07.00 och jag är nästan ledig idag, ja nästan för jag har ett Bodupump-pass kl. 10.30. Så denna dagen jobbar jag bara en timme sedan är jag fri som en fågel.... Sedan ska jag bara ta hand om mig och min kropp. Klockan 14.00 ska jag till Dermaroom där jag ska få ansiktsbehandling. Jag vet, visst är det lyx..... Det är en julklapp som jag ej har hunnit utnyttja så nu känner jag att det är på tiden. På kvällen sedan ska jag spela fotboll vilket jag inte har kunnat gjort på över en månad pga jobb....Det är tråkigt men man kan ju inte vara med på allt tyvärr. Så ikväll ska jag njuta av min träning.....Man vet aldrig när man kan gå igen.

Ha en trevlig dag !!!!

 Mitt morgonte....mums


Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Låter som du får en trevlig och mysig dag!



//



www.alexandrastyle.se

2009-09-01 @ 07:33:16
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Anonym

annars hade du kunnat få jobba eftermiddagen idag:-)

2009-09-01 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0