Uppstart

Godmorgon!!
Sitter här på högskolan i Trollhättan och ska precis börjar kolla upp mina kurser. Idag är jag trött, det känns att veckan närmar sig helg vilket är otroligt skönt med 2 dagars ledighet. Fast idag ska jag väl inte klaga för jag kan lägga upp min tid hur jag vill. Jobbar man däremot måste man vara på jobbet en viss tid och stanna där hela tiden medans jag kan gå på rast hur många ggr jag vill....Så jag ska inte klaga.
Höstterminen startar nu i dagarna för min del så idag gäller det att anmäla sig till de två kurser som jag har sökt, Aktie & Värdepapperkunskap och Entreprenörskap inom it-världen, börja strukturera upp och lägga ett eget schema på hur jag ska ta mig igenom alla uppgifter och mål. Om jag sedan hinner ska jag påbörja läsning eller uppgifter i ngn av kurserna.

Puss & Kram

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0