Onsdag 28 April

April April!!!
Ja, snart är April över och vi går in i härliga månaden MAJ, min födelsedaxmånad. Tiden går lite för fort nu och jag hinner knappt med allt som ska göras. Därför har jag inte hunnit bloggat så mycket det senaste men ska skärpa till mig. Dessutom har min kamera varit försvunnen så det har inte blivit ngt outfitskort men nu har jag hinnat den =)
I veckan har jag varvat plugg och jobb. Iskolan är det C-uppats skrivande som ska vara klart 4 Juni och på på jobbet har jag varit snart i 2 månader deltid så nu börjar allvaret.... Puhh,ingen vila här inte.
Men på Söndag ska jag STORSHOPPA i GBG...Jihoooo

Ha nu en trevlig kväll
 

Kommentarer
Postat av: Kleye

Glöm inte grill hos Elg på lördag :)



mvh

2010-04-28 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0