Söndag 8 Augusti

Honey, I´m home....
Nu har vi lämnat paradisön och åkt in på fastlandet igen till en varm och liten lägenhet inne i stan. Det är en markant skillnad. Men det är alltid lika gott att komma hem till sitt eget och framförallt sin egna säng.
När vi kom hem spände jag på mig mina löparskor och sprang runt kanalen. Det var med blod svett och tårar som jag drog mig runt 6,5 kilometer. Värmen stekte, knäna värkte, näsan rann, hållet kom, flåset likaså och även blåsorna under fötterna men det bästa var att min fot är bra igen. Slutresultatet blev att jag kom runt och nu är jag supernöjd att jag gjorde det. Tänk om jag kunde få in 1-2 ggr löpning i veckan så skulle jag vara glad, ett mål i höst tro?

 Heja, heja, heja......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0