Tisdag 17 Augusti

Godmorgon Godmorgon!!!
Tisdagen är här och ny jobbdag har jag framför mig. Det känns faktiskt helt ok att få komma tillbaka och jobba lite igen. Dock har man ju ett skrivbord som är överfullt att jag har idag valt att börja lite tidigare för att få bort måste-sakerna.
Igår tog jag på mig mina joggingskor och gick ut och sprang mina 6,5 kilometer. Det gick bättre än för en vecka sedan och jag förbättrade mig med ngr minuter. Nu ligger jag på ca 6 min per kilometer vilket jag är nöjd med såhär i träningsstarten....Som jag har skrivit förrut så är mitt mål att försöka springa 1-2 ggr i veckan plus träning på Sportlife. Hur ser dina träningsmål ut i höst? Dela gärna med dig så kan vi sporra varandra....

Puss och Kram

 


Kommentarer
Postat av: Kleye

Shit va blond du e! :)



Najs!

2010-08-18 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0