Lördag 4 Dec

Hej helg!
Varför är alla helger fullbokade? Ibland känner man stress från morgon till kväll. Tur att man oftast gör roliga saker för då gör det inget.
Idag är det en sådan dag. Ok, jag har haft en rätt så lugn morgon men nu är det full rulle. Jag har varit nere och shoppat kläder på Åhlens, Skall snart hoppa in i duschen, Äta något, dressa upp mig för att sedan ta tåget ner till Göteborg med mina vänner. Där väntar några andra vänner som vi skall möta upp. Vi ska nämligen på ROBERT GUSTAVSSON och se hans galna show. Efter showen blir det mat och såklart partaj. Jihooo.....

Nedan är en försmak av min outfit........Ha en trevlig Lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0