Söndag 12 Dec

God förmiddag!
Det är 3:e advent och vi har tonvis med snö. När var det senast vi hade det såhär? Det verkar som om det kommer bli en vit jul i år. Äntligen....
Idag har jag tänkt att sitta och strukturera upp mitt liv fram till jul. Man har ju miljontals med saker som skall göras innan julafton och då är det bra att se till att få gjort dom utan att paniken kommer. Jag har inte så jättemånga julklappar att köpa men dom jag har skall ju köpas. Ja, ni vet hur det är.

Sedan händer väldigt mycket i mitt liv för tillfället. Jag tror att jag har kommit på en flytvåg som kan ta mig vart jag vill. Tyvärr kan jag inte säga så mycket mer utan ni kommer få veta mer i veckan....(hemlisar på gång)

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Morbror

Har du fått sambon att fria? Eller har du fått ja?

2010-12-12 @ 21:55:10
Postat av: Morbror

Har du fått sambon att fria? Eller har du fått ja?

2010-12-12 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0