Bilder från mitt glamorösa liv



I helgen har jag varit ute och lekt skogsmulle igen. Det är ju inte många veckor kvar till Vasaloppet. Men vilket slitgöra innan man ens kommer ut i spåren. Det ska vallas och putsas och fejas. När man väl är klar med allt detta och påklädd till tusen så inser man att toaletten kallar. Ja, då är det bara att ta av sig och göra om nästan hela proceduren.... Oftast har jag en underbar sambo som hjälper mig med vallning så ska väl inte klaga. Hade nog inte klarat mig utan hans hjälp. Fixarkillen !!!

Men när man väl står ute på spåret så är det underbart. Jag har haft en liten svacka där jag inte ens har tyckt att det är kul i spåret för har åkt 5 kilometerslingan x antal ggr. Så monotomt.... Men igår (söndag) åkte jag upp till Hunneberg och skida fram. Det var helt otroligt vackert, solen lyste och spåren var superfina.....Då har man det bra !!!!
Jag körde mina första 2 mil på raken, ok hade en liten kaffepaus i mitten då jag frös en aning men annars gick det undan. Åkte faktiskt under 2 timmar vilket är en bra tid för mig....




Kommentarer
Postat av: linda

Snygg tröja.... hihi KRAM

2010-02-01 @ 20:59:06
Postat av: Susanne

Hejja dig Du e bara föör coool!! Ska till fjällen v8 så vi åker förbi starten påväg hem, ska se om jag ser dig;))

Kram

2010-02-04 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0