Fredag 26 Feb

Hello!!
Här råder en stress som heter duga. Om ngn timme ska jag sitta startklar i bilen för en färd upp till Hjo och träffa syster. Då ska alla skidsaker vara packade och klarplanerad för en helg i Sälen. Det gäller att inte missa ngt....
Min dag har gått otroligt fort och jag har knappt hunnit med det jag skulle. Men så är det ju när man är tidsoptimist.
Dagen började i alla fall med tårtkalas på Swedbank Vänersborg. Jag har ju sagt upp mig där då jag har fått ett annat bankjobb och gulliga som dom är i Vänersborg så blev det tårta och present. Puss på er alla - kommer sakna er !!!!
Dagen fortsatte sedan till skolan där vi har saker som var tvugna att bli klara just idag. Hann även med en supertrevlig lunch med mina tjejkompisar som är så underbara...

Så nu sitter jag här hemma och ska försöka bli klar med packningen. Jag vet egentligen inte vad jag har packad och vad som fattas..Känns som jag har koll på läget, not !!!

Hörs sedan !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0