Fredag 5 Feb

Godmorgon!
Det blev en liten ofrivillig sovmorgon idag. Jag somnade om i en timma fast jag egentligen var tvungen att gå upp. Eftersom jag ska vara uppe natten som kommer så skulle jag behöva vända lite på dygnet. Som jag skrev igår så ska jag vara med på 24 timmars som är ett spinningevenemang. Jag kommer att cykla mellan 03.00-05.00, mitt i natten när alla andra sover. Det är jag och 94 andra lag som kommer kämpa sig igenom dessa timmar.
Vad händer idag då?
Fika med Susse och Malin plus deras tokiga ungar. Sedan bär det av till skolan och uppgifter väntar. Ikväll ska vi ha filmkväll tror jag. Det blir i alla fall en lugn kväll då min väckarklocka kommer ringa kl 02.00.

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0