Lördag 27 Feb

Dagen för Stora Sportdagen..
Visst är jag laddad och självklart ska det bli superkul men det är även en liten oro som sprider sig i min kropp. Tänk om jag måste bryta av att jag inte orkar,att föret är så dåligt eller att jag bryter armen. Vad händer då? Jo, då måste lilla Sara börja om. Som ni vet så gör jag Svenska Klassikern som innefattar Vasaloppet, Vansbrosimmet, Vätternrundan och Lidingöloppet inom en 12 månaders period. Nu står jag här och har bara Vasaloppet kvar och det är nu eller aldrig. Jag känner mig bättre med förkylningen och hoppas inte detta kommer stoppa mig. Så bort med alla oroliga tankar och fyll kroppen med positivitet så kommer det gå jättebra.
Nu är vi uppe i Sälen och har laddat hela dagen. Vägen upp hit från Hjo gick jättebra och vi startade 06.30 och var framme vid 12.00. Då hade vi även hunnit med att köpa kaffe på MC Donald, köpa lakritspipor på tappen i Vansbro och anmäla mig i starttältet inför Vasaloppet.
Ikväll blir det mys i soffan och laddning inför morgondagens stora event. Håll alla tummar och tår för mig....
OK , NU KÖR VI !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0