Måndag 22 Feb

Hello everyone!!
Det är måndag och solen lyser. Då kan man ju inte låta bli att tycka om måndagar. Min dag har varit jättebra än så länge med flyt i plugget, förkylningen som sakta men säkert håller på att försvinna och måstelistan börjar bli avbockad.....
Igår blev det tyvärr inget bloggande för jag var ute i butiker och kikade in nya kläder och skor. Självklart fick jag shoppat lite. Min far ringde mig på eftermiddagen och frågade om jag mådde sämre igen för jag hade ju inte bloggat på HELA dagen. Tur man har pappa som sitt stora fan...Tack pappa för att du är en trogen läsare!!!!

Nu ska jag njuta av en stor kopp kaffe och börja planera min matvecka. Ett viktigt moment om jag ska klara av Vasaloppet. Jag ska försöka äta som två så jag blir stor och stark. Med andra ord så får jag äta hur måga semlor som helst för det är ju bevisat att man blir grym på skidor då...*skratt*

Puss på er!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0