Min nya vän

Från och med idag och fram till SÖndag kommer jag bära runt på min rosa vattenflaska. Varför? Jo, det är dax att förbereda kroppen och fylla på med energi till Vasaloppet. Två ggr per dag fyller jag min flaska med Energidrycken Vitargo. Dessutom ska jag försöka fylla på med vanligt vatten så det blir ngr vattenflaskor per dag. Tur att jag har shoppat en så snygg vattenflaska.

Tröja - Zara, Kjol - Ginatricot, Tjocka strumbyxor - H&M, Flätat skärp - Lindex, Halsband - Farmors, Boots - Åhlens, Vattenflaska - Team Sportia


Kommentarer
Postat av: Sari

WoW, ska du åka vasan? Vilken grej, spännande!

2010-02-25 @ 16:05:00
URL: http://withfashion.blogg.se/
Postat av: Johanna Rosa

Kul att du hitta min blogg! Jag hojtar till om jag hittar en klänning.. måste hitta något billigt :-)

BTW så ska min man oxå åka vasan :)

2010-02-25 @ 21:45:34
URL: http://rosaistilen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0