Ok,nu kör vi !!!!


Jag har fått chansen att vara med i 24-timmars på Friskis och Svettis. Vad är detta nu då?
Jo, det är ett spinningevenemang där man tävlar i lag i 24 timmar. Man får max vara 12 personer i ett lag. Jag kommer spinna med en vårdcentral där min kusin jobbar. Dom behövde en extra person och självklart vill jag vara med. Jag fick spinningtider mellan 03.00 -05-00. Detta innebär att jag kommer spinna 2 timmar mitt i natten....Herregud.
Jag hoppas verkligen att jag kan ta med kameran in för ni måste ju se detta....

Info:
Antal lag: 94 st
Lag nr 51: Spinning Sisters Stavre Vårdcentral
Antal i vårat team: Vi är 12 stycken som kör 2 timmar var
Känsla: Jag är supertaggad
Hemsida: www.24timmars.com här kan ni gå in under dygnet och se hur det går...
Start: 5 Feb klockan 17.00 - imorgon!!
Min cykeltid: klockan 03.00-05.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0